spot_img
Thursday, January 23, 2025

Poslední články

Co je také zapotřebí k otevření kadeřnictví.

Velmi důležité je, aby se o vašem kadeřnictví mluvilo ještě před tím, než zahájí provoz.

Zájem potenciálních zákazníků svého kadeřnictví musíte vzbudit předem, abyste po otevření co možná nejrychleji vytvářeli zisk. Za tím účelem musíte mezi konkurencí vyniknout, upoutat pozornost, zkrátka udělat svému salonu patřičnou reklamu.

Daleko těžší pak je vytvořit stálou zákaznickou základnu, která z vašeho salonu udělá rentabilní podnik. Musíte si vytvořit takovou pověst, která vám bude poskytovat trvalou převahu nad konkurencí. Zákazníci se vracejí tam, kde se jim kromě kvality dostává ještě čehosi navíc.

Klienti budou vašemu kadeřnictví dávat přednost, pokud:

Jim vaši zaměstnanci budou poskytovat skutečně kvalitní odbornou péči o vlasy. Budou skvěle stříhat, kvalitně barvit a aplikovat trvalou a budou zvládat jak běžné, tak slavnostní účesy. To je samozřejmý základ. Nelze ovšem zapomínat na přívětivou atmosféru, zdvořilé a vstřícné jednání s klienty a samozřejmosti typu kávy či vody. Kadeřnice ve vaší provozovně musí mít zájem o neustálé zvyšování zručnosti a úrovně vědomostí a absolvovat za tím účelem nejrůznější kurzy, tréninky, workshopy a semináře. Diplomy a certifikáty dosvědčující tuto stále se zvyšující profesionální úroveň zaměstnanců vyvěsíte v salonu.

Ceny ve vašem kadeřnictví odpovídají úrovni poskytovaných služeb. Pokud provozujete levnější kadeřnictví a používáte vlasovou kosmetiku odpovídající takové cenové hladině, musejí tomu odpovídat i ceny za služby. Jestliže máte salon orientující se na zámožnější klientelu, musíte samozřejmě používat i dražší přípravky a také ceny musejí mít tomu odpovídající úroveň..

Kadeřnictví má výhodnou polohu: to znamená, že klienti ho mají blízko bydliště nebo ho například míjejí cestou z práce. Proto je výběr vhodných prostor extrémně důležitý, vyžaduje promyšlenost a jeho hledání někdy i značnou trpělivost.

Máte program odměňující stálé klienty. Menší kadeřnictví možnost vydávání slevových kartiček velmi často opomíjejí. Je to škoda, protože možnost slevy by měl mít každý zákazník věrný nějaké provozovně. Výhodný bonus zákazníka potěší a prohloubí jeho věrnost právě vašemu kadeřnictví. Mohou to být káva či voda poskytované zdarma, drobné milé dárky u příležitosti Dne žen nebo Vánoc. Vymyslet můžete i různé akce pro období svátků. Pokud jsou dobře promyšlené, nemusejí být podobné programy nijak zvlášť nákladné, přičemž vám udělají opravdu dobrou službu a jsou svého druhu reklamou, protože zákaznice o nich poví známým.

Poslední

spot_imgspot_img