Moderní průmysl krásy dnes umožňuje dobře vydělávat.
Je to ovšem věc velké závažnosti, která nesnese žádné diletantství. Osobní účast na každém kroku budování vašeho „dítěte“, starosti, rozčilování, radost z každého úseku cesty, který jste prošli. Říká se tomu „vložit do svého budoucího byznysu duši“. Takový podnik bude také vždycky úspěšný, bude vám dělat radost a samozřejmě – bude ziskový.
Podívejme se na postupný algoritmus kroků nezbytných k otevření salonu krásy přístrojové kosmetiky.
Krok 1: Výběr místa vhodného k otevření salonu. Dobře zvolené místo je hlavním faktorem úspěšnosti byznysu.
Prvním krokem je zcela určité rozhodnutí o úrovní salonu, který hodláte otevřít – elitní anebo průměrný. Teprve poté je možné seriózně přistoupit k výběru místa. Podle předpokládané klientely se vybírá čtvrť a umístění.
Krok 2: Vypracování byznys plánu.
Vypracování podnikatelského plánu pro salon krásy je zodpovědná záležitost. Abyste si mohli představit do čeho se pouštíte, musí být všechno předem propočítáno. Existuje několik možností. Vytvoření byznys plánu si můžete objednat u odborníka, nebo si můžete zvolit franšízu. Můžete si ho samozřejmě vytvořit i sami, ale velmi vám doporučujeme mít alespoň vedle sebe odborníka z oboru. Ušetříte si tak mnoho nervů i peněz.
Krok 3: Designový projekt interiéru.
Salon krásy je třeba hezky „obléci“. Interiér je vizitkou salonu. Plánování a design interiéru salonu krásy s přístrojovou kosmetikou je krokem svrchované důležitosti, na kterém v prvé řadě záleží, zda se k vám klienti budou chtít po první návštěvě vracet.
Krok 4: Příprava, vyřízení a právní náležitosti balíku dokumentů potřebných k otevření salonu.
Musíte se rozhodnout, zda ho budete provozovat jako OSVČ nebo jako firma. A samozřejmě musíte získat potřebnou živnost – kosmetické služby. Připravit smlouvy pro zaměstnance nebo na pronájem místa pro OSVČ.
Krok 5: Výběr zařízení.
Při výběru zařízení do salonu vycházíte ze základního byznys plánu. Široký výběr přístrojových neoperačních metod omlazování a korekce postavy je tou hlavní předností, která nenechá váš salon spadnout do kategorie průměrných a umožní vám mít velký náskok před konkurencí.
Krok 6: Vypracování ceníku poskytovaných služeb.
Při budování salonu krásy s přístrojovou kosmetikou je třeba ceník poskytovaných služeb zpracovat velmi promyšleně. V úvahu je třeba vzít věkový rozsah klientek. Je dobré do ceníku zařadit jak běžné klasické metody, tak i řadu dražších inovativních metod.
Krok 7: Výběr personálu a jeho zaučení.
Lidé rozhodují vše. Úspěch a rozkvět salonu budete záležet na tom, nakolik kvalifikovaný personál vyberete. Pamatujte, že v průmyslu krásy můžete vydělat pouze s profesionály vysoké úrovně. Nepotřebujete obyčejného zaměstnance kosmetiky, potřebujete dobrého odborníka.
Krok 8: Reklama.
Provádění reklamní kampaně. Reklama je motorem pokroku! Žádný byznysový projekt dnes nemůže doufat v dlouhou existenci bez reklamní kampaně. Vkusná, efektivní a působivá reklama není levnou záležitostí, ale bez ní mít podnik úspěch nebude, i kdybyste si ho otevřeli v nějakém paláci.
Nezapomínejte, že úspěšné otevření salonu krásy s přístrojovou kosmetikou ještě neznamená úspěch celého byznysu. Byznys vyžaduje plné nasazení, promyšlenost a profesionalitu. Máte-li k tomu úmysl, možnosti a určité cíle, pak vám to v tomhle složitém a hezkém podnikání vyjde!