spot_img
Thursday, January 23, 2025

Poslední články

Hlavní faktor úspěšnosti salonu krásy s přístrojovou kosmetikou — dobře zvolené místo.

Hlavním faktorem úspěšnosti salonu krásy s přístrojovou kosmetikou je dobře vybrané místo. Ze všeho nejdřív je třeba si uvědomit, že provozování salonu krásy na slušné úrovni je dosti seriozní byznys, vyžadující promyšlenost a moudrý přístup ke každé maličkosti. Navíc je to dnes jeden z nejdynamičtěji rozvíjených sektorů na trhu krásy a šance na vybudování úspěšného a prosperujícího salonu estetické kosmetiky jsou skutečně vysoké.

Jestliže si přejete vybudovat salon opravdu elitní úrovně a máte tu možnost, pak i zvolená část města a poloha salonu musejí zcela odpovídat jeho úrovni a úrovni budoucích klientů. Volba se tedy musí zaměřit na centrum anebo na čtvrť, jejíž obyvatelé úspěšně podnikají a které výdaje na služby v oblasti krásy nebudou zajímat – zajímat je bude, kdo do salonu chodí a jaké jsou výsledky – nakolik efektivní je jejich omlazení a nakolik zkrásněli poté, co váš salon navštívili.

Musíte být samozřejmě připraveni i na to, že v každé bohaté čtvrti budete mít velmi nebezpečné a schopné konkurenty. Budete však mít trumf — nejenom obvyklé kosmetické služby, ale zcela nový druh estetické kosmetiky — přístrojovou kosmetiku.

Potřebujete nejenom soupeře objevit, ale také zjistit všechny jeho silné a slabé stránky, vyvodit z nich správné závěry a otevřít salon vyšší, naprosto nové třídy. Je lepší vydat peníze na kvalifikovaného marketologa, než se stát dalším průměrným salonem, který se nevyplácí, a muset ho prodat.

Jak ukazují početné výzkumy, otevření přepychového salonu luxusní úrovně ještě neznamená, že ten salon bude vynášet velký zisk. Jistě, ceny v takovém salonu zajistí rentabilitu projektu, to však v žádném případě neznamená, že klientela bude velmi početná.

Majetná klientela, na kterou bude salon orientován, je publikem dosti svérázným a bude zapotřebí čas a velmi intenzivní reklamní kampaň, abyste úspěšné dámy a známé tváře do svého salonu přilákali. Tady vám žádné slevy a bonusové programy nepomohou. Klientky elitních salonů málo zajímá, nakolik je ekonomicky výhodnější navštívit právě váš salon.

Budete potřebovat něco lepšího, většího, minimálně to, že máte unikátní přístroje s „utajovaným programem“, které umožňují během pár procedur omládnout o dvacet let a vypadat lépe než konkurentka, anebo fakt, že vašimi klienty jsou lidé, které všichni znají.

Jestliže otevíráte salon krásy střední třídy, avšak s naprosto novými službami estetické kosmetiky, pak podle tvrzení drtivé většiny současných marketologů právě to je ta pravá „zlatá žíla“. V takovém případě nemusíte nutně volit umístění přímo v centru města. Smysl má podívat se na čtvrti, ve kterých žijí lidé od střední příjmové kategorie výš. Tím nejlepším rozhodnutím je potom provést marketingový průzkum: čím lidé v této čtvrti žijí, v jakých autech jezdí, v jakých obchodech se oblékají atd. To znamená zjistit, zda si mohou dovolit návštěvy kosmetického salonu s přístrojovou kosmetikou, kde ceny budou sice realistické, ale přece jen ne docela takové, jako na obyčejné kosmetice.

V každém případě však před tím, než si pro budoucí salon pronajmete nebo koupíte místnosti, musíte mít přesné odpovědi na tyto otázky: potřebují klienti v této konkrétní čtvrti něco zásadně nového? Zajímá vůbec lidi v této čtvrti nový servis kosmetických služeb?

Místo pro salon skutečně elitní úrovně je třeba vybírat výhradně ve velmi prestižní čtvrti a vyjde to draho. Garance úspěšnosti salonu je kolem 55 procent. Ovšem pokud ho dokážete přivést k prosperitě, budete bohatí.

Vhodně zvolené místo pro salon krásy střední úrovně je sice drahé, ale více než slibné. Garance úspěšnosti narůstá na 75 procent.

Jistě že ne všichni a ne vždy se zabývají průzkumem trhu a kvalitním výběrem místa pro budoucí byznys. A také ne všichni jsou úspěšní. Pusťte se do toho, přejeme vám hodně štěstí!

Poslední

spot_imgspot_img